Budovanie databázy záujemcov? Pop-up okná

Najčastejším problémom blogov podnikateľov je, že si ho založia s veľkými očakávaniami, ale potom nezarobia dosť peňazí (alebo žiadne). Kde môže byť problém? V prekvapivo mnohých prípadoch je odpoveďou to, že majiteľ blogu nechá svojich návštevníkov odísť.

Ak ani tvoja stránka neprináša požadované výsledky, poobzeraj sa v téme. Nechcem sa teraz venovať online marketingu, na internete je o tom veľa materiálov. Dôležité je, že bez budovania databázy záujemcov je prakticky nemožné prevádzkovať úspešné online podnikanie. Existuje však veľa dezinformácií a mylných predstáv o budovaní databázy.

Nezáleží na tom, kto čo hovorí – musíš sa pozrieť na to, čo funguje.

Mnohí analytici a odborníci si myslia, že e-mail je zastaralý, že písanie newsletterov je nemoderné, že nikto sa už neprihlasuje do databáz a že ľudia znechutene zatvárajú webové stránky, keď sa objaví vyskakovacie (pop-up) okno.

Pravdou je, že ak dáš návštevníkovi dobrý dôvod, tak sa zaregistruje. A o to ide. Ak má návštevník záujem o tvoju ponuku, tak si to vyžiada. Ak nie, tak nie. A nezáleží na tom, ako technicky zvládneš urobiť proces registrácie. Ak návštevník webstránky nepatrí do tvojej cieľovej skupiny, ak sa nikdy nestane tvojim zákazníkom, je úplne zbytočné ho nútiť, aby sa zaregistroval – ale ak je potenciálnym zákazníkom, nechávaš na stole voľne ležať veľa peňazí veľa peňazí na stole, ak nevyužiješ všetky technické možnosti, aby si ho prinútila zaregistrovať sa.

Väčšina ľudí tvrdí, že neznáša vyskakovacie okná a dokonca ich vo svojom prehliadači zakazuje. V skutočnosti to nie je celkom pravda. Ľudia, ktorí nenávidia vyskakovacie okná sú tí, ktorých nezaujíma ponuka v popup okne. Ľudia, ktorí nie sú cieľovou skupinou správy vo vyskakovacom okne, sú ňou samozrejme počas čítania obťažovaní. Ale ak ich ponuka osloví, ak už je k dispozícii, pozrú sa na ňu, a ak je pre nich dostatočne zaujímavá, kliknú na ňu.

Ak teda nie si spokojná s počtom zaregistrovaných ľudí, možno je to preto, že tvoja ponuka nie je dostatočne atraktívna a možno nie je dostatočne zrejmé, čo by mali robiť. Na tento účel existuje vyskakovacie okno. 

Pop-up okno v SmartEmailingu na budovanie databázy záujemcov – wp-škola

Aký program použiť na budovanie databázy záujemcov

Vyskakovacie okno si môžeš vytvoriť aj v SmartEmailingu (affiliate link), ak máš vytvorený účet. Niekoľkými kliknutiami je možné nastaviť veľkosť a umiestnenie vyskakovacieho okna; vybrať, či sa má zobraziť hneď pri načítaní webovej stránky; ak na začiatku, môžeš si vybrať, či sa má okno zobraziť okamžite alebo s oneskorením; je možné nastaviť, aby sa pop-up okno zobrazilo po niekoľkých pixeloch pri scrollovaní stránky; môžeš si vybrať, či sa má vyskakovacie okno návštevníkom zobraziť zakaždým alebo len raz za x dní.


Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *