Kategória: Správa obsahu, úpravy

  • Najčastejším problémom blogov podnikateľov je, že si ho založia s veľkými očakávaniami, ale potom nezarobia dosť peňazí (alebo žiadne). Kde môže byť problém? V prekvapivo mnohých prípadoch je odpoveďou to, že majiteľ blogu nechá svojich návštevníkov odísť. Ak ani tvoja stránka neprináša požadované výsledky, poobzeraj sa v téme. Nechcem sa teraz venovať online marketingu, na…

  • Chcela by som verejne zodpovedať jednu otázku, ktorá v poslednej dobe sa častokrát vynorí. Viacerí sa pýtali, že ako sa dá vytvoriť skrytú stránku vo WordPress, teda čo je potrebné spraviť, ak by vysvetlili jednú danú tému v príspevku, ale to by nemohol vidieť každý, iba ten, kto na to má právo.

  • Naozaj veľmi mám rada WordPresst, ale s jeho editorom nie som zmierená. Veľa sa s ním zápasím, aby príspevky vyzerali presne tak, ako si to ja predstavujem. Má však jednu takú funkciu, ktorá prirástla k môjmu srdcu: je to vpichnutie gombíka “čítať ďalej…” respektíve “more”.

  • Častokrát sa ma spýtajú, či sa dajú vytvoriť “menu položky” vo WordPress. Samozrejme sa dá, síce systém nemá akurát túto logiku. Vo všeobecnosti WordPress ošetruje dva typy “menu položiek”, a tieto (ako sme si už mohli zvyknúť) sa dajú veľmi pružne prispôsobiť.

  • K WordPress príspevkom a stránkam môžete priradiť značky a môžete ich zaradiť do kategórie. To je v krátkosti rozdiel medzi týmito dvoma výrazmi. Čo to však znamená v praxi?